søndag 4. desember 2011

DIY lykter og stjerne



2 advent allerede!! Herremin som tiden flyr !!
SNART er det faktisk JUL....!!
Innimellom jobb og syke barn har vi rukket å tenne det andre lyset ,
besøk har vi hatt og pepperkaker og gløgg er inntatt som seg hør og bør :)



Disse to lyktene har jeg laget helt selv !
Jeg må faktisk innrømme at jeg synes de ble ganske så fine :) 
Og jeg liker tanken på at de kostet så godt som ingenting ! *smiler*

Jeg brukte :
-et skinnbelte (kjøpt på salg for 10 kr)        
-to tomme sylteagurkglass                           
- Skrue-brads (Scrappbooking splittbinders)



Liker så godt at gjengene på glassene er så synelig.
Synes det gir et robust og fint uttrykk som kommer veldig godt frem
mot de halvslitte skinnreimene !
Metall "skruene" som kontrast setter prikken over i'en :)

Så måtte jeg jo så klart prøve meg på noen av de populære pinnestjernene jeg også!
Synes de er så utrolig og flotte og de var veldig enkle og morsomme å lage også !



Stjerna ble for annledningen piffet opp litt, med en nydelig pynt
som jeg kjøpte på Verket Interiør i fjor.
Flott butikk som absolutt er verdt et besøk eller fler :)!


Håper alle har hatt en fin 2. advent!

Tina<3




1 kommentar:

  1. Digger de lyktene dine!! Og bloggen din er virkelig fin, her vil jeg gjerne komme tilbake!

    Klem

    SvarSlett