torsdag 15. desember 2011

Isroser



Det er ikke ofte jeg har lengtet til isroser og puddersnø akkurat,
men nå gjør jeg faktisk det!
Sola skinner så vidt på tretoppene utenfor og lager en varm grønn glød
som bare absolutt ikke skulle vert der!
Det skulle ha sett ut sån som på disse bildene her
som jeg tok en av de få dagene vi hadde snø og kulde..






Istede er det fullt mulig å gå i postkassa med kortarmet topp og Crocs..
Huff...ikke bra!
Nå vil vi ha snø og julestemning og hvit vinter for både liten og stor!
(hjertemannen er IKKE enig i det og det er nok fordi
det er han som er snømåkeren i familien..* ler *)





Det var dagens utblåsning med frustrasjon over vær som ikke er tilfredsstillende..!
Jeg har pakket julegaver i dag også,
og i morgen tenkte jeg at jeg skulle vise dere hvordan det ble :)
Nå er det avsted på kveldsvakt !

Tina<3


1 kommentar:

  1. Du ser ut til å kunne lage fin snøstemning inne:) vakkert og stemningsfullt <3

    SvarSlett