tirsdag 20. desember 2011

Jul i gangen


Et bilde fra gangen i kveld :)
Litt julepynt har jammen funnet veien hit også.
Vi har mye rød og gammel julepynt som jeg egentlig er en smule lei av..
Kunne tenke meg litt mindre rødt og litt mere natur...
Men bare å nevne det skaper STERKE reaksjoner fra hannkjønnene her i huset,
så for å bevare julefreden har jeg bestemt meg for å la den striden ligge
og heller snikinnføre mere pynt etter min egen smak i årene som kommer!
(og "snikutføre" det jeg er lei litt etter litt.. ) 
Da vil jeg kansje om sån ca 10-12 år begynne å nerme meg
sån jeg egentlig vil ha det til jul!

Vi har kost oss med pepperkake pynting i dag!
Sleder, hjerter, elger, nisser, ekkorn og diverse andre julete figurer
har fått fine melis dekorasjoner på seg,
og en nonstop her og der;)
Resultatet tenkte jeg å vise dere i morgen.

Fortsatt fin kveld alle sammen!

Tina<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar