søndag 29. januar 2012

Eldstemann sitt rom




Skatoll er så praktisk og fint synes jeg. *smiler*
Dette fant jeg på Finn.no og det kostet meg hele 200 kr!!
Det var selvsagt i mitt favorittmateriale ( NOT! ) lakkert GUL furu!!
Med hvitmaling, nye håndtak og tavlemaling ble det akkurat sån som jeg ville ha det.



Kontorstolen er stadig under vurdering fordi jeg ikke helt liker trefargen den har..
Tenker at det kansje hadde vert kult å malt den i en litt knæsj helblank farge..!?
Rommet trenger egentlig en liten fargeinsprøytning.
Noen forslag?





Eieren av rommet  blir 12 år til sommeren..
Helt rart å tenke på hvor fort tiden har gått..
Snart er han tenåring!!! *HJELP*

Nå skal det stekes ribbe og medisterkaker og svigers kommer på besøk!
Godt å ha noe å finne på mens man venter på at et under skal skje..
Vi går nemlig å venter på at vårt femte valpekull skal se dagens lys!
Det er en ubeskrivelig spennede og herlig følelse,
men de siste dagene blir såååå laaaange....

God søndag til dere alle!

Tina<3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar