onsdag 18. januar 2012

Flere insekter

 De trendy insektene er avbildet på puter denne gangen.
Sommerfugler er jo så vakre så det føles nesten litt feil å kalle de for insekter..
I hodet mitt er de liksom mere fugl en insekt på en måte..
men de ER jo insekter...eller..?!




Jeg vet det er tidlig...
Men jeg kan ikke la være å kjenne et snev av vårfølelse alikevel!
Dagene blir lysere og lengre og jeg nyter det!
Snart skal hvite florlette sommergardiner opp og slippe inn ennå mere av det deilige lyset!




I sofaen bor det ei bille sammen med en vakker sommerfugl!
Alle er fra Ellos som jeg må si at imponerer meg mer og mer på interiørfronten!
Ikke bare har de mye fint men det er rimelig også!
Vi kjøpte noen flotte spottere til andre etg. der før jul,
som jeg skal vise dere senere.




I hjørnet over sofaen på den grå veggen skal denne lampen 
med det fengende navnet "Edgar" få henge:




Den har ligget i esken sin i boden alt for lenge stakkars
og bare ventet på å få komme opp på veggen...
Har somlet litt fordi jeg ikke har vist hva jeg vil ha på  resten av veggen,
og det er jo greit å ha en plan for helheten før man lager hull osv synes jeg.
(og ikke minst hjertemannen...)
Men nå har jeg en viss anelse av hvordan det skal bli
så forhåpentlig drøyer det ikke så lenge før Edgar får slippe ut av mørket *smiler*
(Edgar er også fra Ellos faktisk)
Skal selvfølgelig vise dere resultatet når jeg kommer så langt.

Ha en fiiin onsdag folkens!

Tina<3





2 kommentarer:

  1. Så fint du har det :):) la meg som følger..fant deg på Kremmerhusets blogg ;)

    SvarSlett