tirsdag 10. januar 2012

Siste rest av jula..

Jeg oppdaget plutselig til min store forskrekkelse
at jeg aldri fikk vist dere pepperkakebildene som jeg lovte jeg skulle..
Sånt kan vi jo ikke ha noe av..!!
Så her kommer altså årets DESIDERT siste juleinnlegg fra meg :o)
(Eller fjorårets blir det vel sån egentlig når jeg tenker meg om....)
Jeg vil  faktisk våge å påstå at det absolutt er i seneste laget
og ikke minst egentlig ganske så upassende,
for  i disse dager viser mine medbloggere frem
tulipaner i sarte farger og nye vårlige puter..*ler*


Jeg er veldig glad i pepperkaker og gløgg
og jeg kan love at det har blitt fortært en hel del av det denne julen!
Og med tykk og kritthvit melisglasur smaker de ekstra godt synes jeg!
Kansje det er fordi de blir såååå fiiiine... *smiler*
Man spiser jo som kjent litt med øynene også..







Så er det jo sån at det er ekstra gøy og enkelt å pynte med denne deilige tykke melisen da,
og jeg innrømmer motvillig at kunstneren og interiørfreaken i meg
nok tok littegranne overhånd under pyntingen..
Noe som resulterte i at hjertebarna egentlig ikke fikk delta
i pyntingen på selve huset i det hele tatt..
*ler*




Men figurer fikk de pynte så mye de orket
og jammen ble det mange veldig flotte elger, ekorn, snegler og snøfnugg !





Etter at huset var ferdig dekorert og belyst med bateridrevet lyslenke som seg hør og bør,
ble pepperkake treet montert og fikk seg et fint melisdryss som planlagt!
Dekorativt,gøy og ikke minst GODT!

Sån...nå er det ikke et eneste juleinnlegg å spore i denne bloggen før om et helt år!
Eller hverfal nesten ett helt år..kansje sån ca 9-10-11 mnd ca omtrent  hvertfal *ler*

Tina <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar