mandag 23. april 2012

Jeg fant jeg fant!



Denne fine stubben fant jeg i grøftekanten når jeg gikk tur!
*heldige meg*
Planen er å male den hvit rundt men beholde snittflaten som den er.
Mulig det blir endret på underveis som så mye annet blir når man først går i gang.
Den må først og fremst skrubbes og pusses og evnt snittes på nytt
hvis jeg ikke får snittflaten ren og glatt nok..
Tenkte å ha den ved sengen på soverommet vårt 
som jeg endelig skal gå i gang med å pusse opp i disse dager.
Og appropo oppussing av soverom,
så tenkte jeg at jeg skulle dele noen herlige soveromsbilder som inspirer meg!

Kjerstis lykke:



Katrines interiør:



Bengtgarden:



Nesten alle andre rom i huset er oppgradert nylig
og soveromet vårt har da blitt ufrivillig tilholdssted for alt vi ikke vet helt hva vi skal gjøre med..
Kjenner jeg gleder meg VELDIG til å få orden på husets værste roterom..
Og skape et rom jeg kan føle ro og velvære i,
istede for stress og ergelse over alt som står stablet!
Rommet er ganske stort, har masse vinduer og nydelig utsikt
så jeg tror det kan bli riktig så bra!
Eneste utfordringen er et VELDIG skrått tak...
Og at vi må tenke oppbevaring så klart, men jeg har noen ess i ermet på den fronten
som jeg har plukket opp litt her og der bla. i bloglandia. *smiler*
Jeg skal ta før og etter bilder og det blir nok en del oppdatering underveis også!

Håper dere får en fin mandag der ute i regnværet!

Tina<3

1 kommentar:

  1. Så fin og rustikk! Der var du heldig:) Jeg har satt min på hjul, men tror jeg tar de av igjen. Denblir sikkert stilig hvit! La meg til som følger jeg, her var det mye fint. Skal prøve den hjemmelagde fiskegratengen din også:)Hilsen Veronica

    SvarSlett