onsdag 30. mai 2012

Zanzelig inspirasjon fra mobil !







Jeg kan liksom ikke gi meg helt med denne "Zanzingen"
nå som jeg er så godt i gang.. * ler *
Jeg tok noen bilder på Zanz sist jeg var der,
 og nå sån ca midt i natten fikk jeg så lyst til å dele dem med dere!










De er så flinke til å lage utstillingene så lekre
og  hver gang man er der så er ting satt forskjellig sammen!
Det er veldig tydelig at de jobber for å inspirere oss kunder,
og det synes jeg er så supert!









Her er den sorte stolen som inspirerte meg til stolmakeoveren i DETTE  innlegget.
Lekkert ikke sant??
Har fått spørsmål om puten i det innlegget og den er fra Ellos.
Oppskriften på makoveren er helt enkelt som følger:
1. Puss lett over med et fint sandpapir
2. Spray løs av hjertens lyst!
Sprayen jeg brukte het "Montana" og den er en kvalitets pigmentspray,
 som brukes av tagger'ne i Usa!
Den var veldig drøy i bruk og kostet 69 kr pr stk.
Jeg brukte tre bokser på to stoler.









I dag har den minste hjertegutten bursdag
og vi har en suveren overraskelse til han !
 Gleder meg så fryktelig til å se ansiktet hans når han får den !!
Ingen ting slår det å se de du er glad i juble av lykke
og det vet jeg at jeg får  når overraskelsen avsløres * smiler*

Ha en fin dag alle mine kjære lesere!

Tina<3



1 kommentar: