lørdag 9. juni 2012

Farger...




Som dere kansje vet så er ikke farger noe jeg liker å ha særlig mye av i mitt hus..
Kjedelig synes noen, fint synes andre...
Smaken er som baken og godt er jo det *smiler*
For meg blir farger fort litt rotete, og jeg får liksom ikke ro i sjela..






Men nå er det jo sommer og da har jeg dristet meg til å prøve litt hvertfal!
Det er jo fint, for all del, men det er ikke meg...
Hvertfal ikke nå..
Så da blir det noen korte fargevisitter i form av lys og blomster.
Når blomstene visner og lysene er brent ned
forsvinner nok fargene igjen..
Hvertfal for denne gang.

I helgen har vi feiret bursdagen til den minste hjertegutten min.
Hele 9 år har han blitt...Lille store gutten min.. <3
Det ble angry birds, pølsebod, lekeland og masse GLEDE!
Dere får selvfølgelig se bilder fra den store dagen etterhvert *smiler*

Ønskere dere en strålende søndag og krysser fingre for oppholdsvær,
så hundeutstillingen ikke blir en søkkvåt opplevelse!

Tina<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar