mandag 2. juli 2012

Harrysåpe!




Vi tar ofte en harrytur til Charlottenberg
som så mange, MANGE andre "norrbaggar" gjør.
Vi synes det er en fin tur og reisepengene sparer vi jo faktisk inn
på systembolaget alene*ler*
Noen ganger finner jeg noen herlige skatter der også!
Som denne deilige såpa med fin tekst på.
Lukter nydelig og ser bra ut!





På harrytur blir det som kjent en del kroner spart
på ting man ellers ville handlet dyrt her i fedrelandet,
men så blir det jo til at man unner seg litt ekstra
innimellom på disse turene også da..
Så om vinninga går opp i spinninga eller ikke-
ja det (som så mye annet)velger jeg å ikke vite noe om.. *smiler*






Og her er jeg vist også gitt...
Lykkelige uvitende meg, med kamera i hånda og et lite smil om munnen.
Godt fornøyd med harrysåpa mi!

Ikke glem å bli med på min lille giveaway da folkens!
En av dere skal få et armbånd av meg *smiler*
Du kan delta HER.

Tina<3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar