lørdag 28. juli 2012

Pc problemer..




Jeg viser dere et bilde via Instagram tatt med Iphone i dag,
fordi min kjære pc med alle bilder og redigeringsprogrammer
desverre gikk i sort dagen før vi dro til Danmark..
Hjertemannen sier at han skal se om han kan få fixet den,
og jeg har tenkt til å mase på han til han får gjort det!
Man blir virkelig handlingslammet når man ikke har de midler
man er vant til å ha tilgjengelig.. Skummelt...

De fine t-lys lyktene på bildet ble kjøpt på en herlig hagebutikk
i Kolding i Danmark.
Det var masse lekkert der og ikke så lett å velge.
Men siden hjertemannen syntes at japanske granitt lanterner veier litt for mye
for en allerede fullastet bil og en 10 timers kjøreur,
så fikk det bli disse istede!

Med det ønsker jeg alle mine kjære lesere en fortsatt fin lørdag,
og krysser været for bedre fingre i morgen... eller omvendt.. *ler*

Tina<3 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar