tirsdag 17. juli 2012

Som perler på en snor..




Vi koser oss på ferie i Danmark!
Huset vi leier er flott og ligger like ved stranden.
Bilder kommer selvsagt senere.
I dag har vi vert i Legoland og både store og små har fått vind i håret.
Ikke bare pga diverse karuseller men fordi været var relativt vindfullt i seg selv..
Vi har hatt alle varianter på en gang.. sol, vind og regn!
Men vi lar oss ikke stoppe av litt dårlig vær..
åtte timer gikk med i parken og nå er vi slitne og fornøyde hele hurven!

Som noen av dere kansje vet har jeg blitt bitt av perlebasillen..
Rett før jeg dro til Danmark fikk jeg denne herlige pakken
med de kuuleste perlene fra Ebay!






Det er ikke den første og heller ikke den siste
perlepakken som har havnet i min postkasse i det siste..
Pakkene kommer som perler på en snor gitt..*smiler*
Man får MYE for pengene når man bestiller perler på Ebay,
og utvalget er jo helt enormt!



Det er lov å glede seg bitte-bittelitt til å komme hjem fra ferie,
for å slippe kreativiteten løs med disse herlighetene, er det ikke?
Jo...vi sier det er lov vi *ler*
Men enn så lenge skal jeg fortsette å nyte ferie med glade hjertebarn, strand,
deilig latskap og lange kvelder med litt hvitt i glasset...!

Håper dere også koser dere hvor enn dere er.

Tina<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar