tirsdag 25. september 2012

Nevrotisk stemning på badet ?

 
 
Jeg vil gjerne at det skal være god stemmning i hele huset,
ikke bare i stua feks rundt sofaen der man kansje tilbringer mesteparten av kvelden.
Jeg liker at det også skal være koselig å gå gjenom gangen
 for å komme til trappa opp, eller på badet.
Og på selve badet må det jo også føles godt å være selvfølgelig.
 
 
 

 
 
Jeg tenner mye lys rundtomkring i hele huset for å få den gode stemningen,
spesielt nå på høsten.
På badet har jeg laget denne lille dekorasjonen
 med stein, kvist, lys og sukulentplanter for å få følelse
 av natur og nesten litt spa når man vasker hendene.

 






 
 
Ikke så mye som skal til men virkningen er stor.
Hverfal på meg *smiler*
 



 
 
Og har man øye for detaljer
 (som noen kansje heller vil kalle nevrotiske trekk eller tvangstanker..)
så lar man ikke fluorskyllevannet stå i en kjedelig plastflaske med fargerik etikett..
Nei man heller det selvfølgelig over i fine små glassflasker,
en til hvert barn, og merker flaskene med bokstaver
så de vet hvem som er hvem sin. 
 
 

 
 
Nevrotisk?
Njaei...jeg synes nå ikke det jeg da...
Jeg bare liker at det er ryddig og pent rundt meg,
men hvis noen andre mener noe annet så er det egentlig helt greit!
 
"Enhver er sin egen lykkes smed" heter det seg,
og hvis det ikke skal mer enn noen t-lys og to glassflasker til
for at jeg skal føle meg litt lykkeligere akkurat nå
 så er det jammen verdt det!

God tirsdag folkens!

Tina<3

5 kommentarer:

  1. Åh, jeg er såååååå ENIG med deg, tenker akkurat det samme :)
    Også er det det lille ekstra som gjør det så veldig personlig!!
    Kjempefin dekorasjon, tenker det er superkoselig å vaske hendene der nå.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Vil påstå at du har øye for detaljer! :-)
    Lekkert, og det gir det utrykket du ønsker!

    En flott høstdag til deg!

    SvarSlett
  3. Så flink du er med detaljer, Tina!
    Hadde virkelig klart å slappe av på
    det badet her.. Herlig når det ikke bare
    blir et rom hvor man stresser for å bli
    klar for å gå ut døra :)
    Ha en GOD onsdag, kjære deg!

    SvarSlett
  4. He he, nei absolutt ikke nevrotisk! Øye for detaljer vi jeg si og det gjør jo interiøret spennende :)
    Du er kjempe flink :) likte den oppsatsen på badet veeeeldig godt!
    Nydelig pyntet bord i innlegget over her også! smashing!!

    Ha en flott uke!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin blogg du har, og veldig god smak :)
    (Kan jeg spørre hvilken font du bruker på skriften ? veldig søt)

    **lena**

    SvarSlett