mandag 15. oktober 2012

Gull, fokus og ny pute





Her er den nye fine Broste puta jeg kjøpte på Zanz her om dagen.
Har alltid likt den så godt så nå bare unnet jeg meg den rett og slett!
Synes den ble en flott kontrast i sofakroken
med sin lyse, broderte og litt søte stil. *smiler*
Forandring fryder!




Også her har jeg vert ute med gullsprayen
og forgyllet en liten glassvase som tidligere var mørk lilla!
Jeg måtte på en liten "erteblomstslang" hos mamma'n min..
(Hihi.. hvis du leser dette mamma - unskyld.. *ler* )
Var helt nøtt til å ha noen av de sarte, nydelige duftbombene av noen blomster
til den lille nylakkerte gullklumpen..

Lysestakene er loppefunn fra i fjor som bare har blitt liggende i boden...
De skulle etter planen få sprayet seg med en ny farge,
men nå er jeg jammen meg glad de ble glemt i posen sin gitt!
Gull og metall er jo veldig i vinden akkurat nå
så det var nok en mening med at de ble glemt en stund. *smiler*




Også må jeg bare vise dere (som ikke allerede er ihuga hobbyfotografer )
 hvor stor forkjell fokuset i et bilde kan utgjøre!
På bildet over ligger fokus på tingene som står i front,
og på bildet under ligger fokus på den nye puta.
Bildene er tatt fra eksakt samme sted med få sekunders mellomrom,
og jeg synes det viser godt hvor lite som faktisk skal til
for å få totalt forskjellig uttrykk på bilder
uten en gang å flytte seg så mye som en liten cm..
Morsomt!




Så må jeg igjen bare få si tusen tusen takk til dere
som legger igjen en liten kommentar til innleggene mine!
Jeg blir like glad og spent hver gang jeg ser det har kommet en ny kommentar,
og jeg forter meg alltid inn for å sjekke. *smiler*
Så hjertelig takk til dere!
Dere gjør bloggingen SÅ mye mere morsom og givende <3
Nå kommer en travel uke med mye jobbing og andre ting på tapetet.
Uka ender i en helg jeg har gledet meg veldig til,
jeg skal nemlig på Københavnur med de herlige kollegene mine!
SOM jeg gleder meg til kos og hygge, god mat med godt drikke,
 shopping og nye fine opplevelser!
Jeg prøver å legge opp en liten shopping rute
inkludert et sted hvor vi kan innta en bedre lunsj i fine omgivelser,
så hvis noen har hotte tips mottas de med veldig STOR  takk!
Tina<3







5 kommentarer:

  1. Nydelig pute :) Synes egentlig alt på bildet er fint jeg da ;) Herlig at gull og varme metaller er i vinden, det gir en egen varme og lunhet til interiøret :) hadde vel aldri trodd at det skulle bli pop, så det er bare å gjemme ting i skuffer og skap til det blir inn igjen, hi hi ;)
    Du er kjempe flink med styling altså!

    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for det! Ja metall er underbart!
      klemmer tilbake

      Slett
  2. Så flott på brettet ditt:)
    Herlig med litt gull og kobber ♥
    Og puten er knallfin, flott med den søte og den tøffe rett ved siden av - liker slike kontraster:))

    HA en fin fin dag!!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja jeg også er veldig oipptatt av kontraster og finner dem rundt meg over alt i hverdagen :) Håper du også hadde en flott dag!

      Slett
  3. Hei søte Tina!!! Hvor har du kjøpt gullsprayen? Det er bare den perfekte gullfargen synes jeg! Er det Montana fra ColorRebels? Klem Camilla Aarvold :-)

    SvarSlett