fredag 9. november 2012

Kjøkken før og etter

Bare for å minne dere på hvordan kjøkkenet så ut før:
 
 
 
Og se hvor fint det ble!!!!
 
 

 
 
Den mørke kirsebærhula er bortevekk..
 



Og min hvite kjøkkendrøm er et faktum!
*smiiiiler bredt*


 
 
 
Det har vert mye jobb og MYE rot i huset under forvandlingen,
(kan man virkelig få plass til så mye i et kjøkken?!?!)
men nå kan jeg endelig si at det er så godt som ferdig!
JUUUHUUUU!!!
Frontene er lakkert av "Tores lakk" på Elverum,
og jobben er gjort så nøyaktig og fint at de ser ut som
splitter nye hvite fronter rett fra levrandør!
Ikke bare har han gjort jobben suverent
men han var både hyggelig og superrask også,
og det til en svært hyggelig pris! *smiler*
Blir ikke bedre enn det!
HER er facebook siden hans.
 
TUSEN TAKK Tore!
 
Nå går jeg bare rundt å nyter
at kjøkkenet faktisk føles som en del av huset.
Det skiller seg ikke ut fra resten lenger og jeg kunne ikke vert mer fornøyd!
 
God fredag alle sammen!
 
 
Tina<3
 
 


12 kommentarer:

  1. Åh, helt nydelig Tina!!
    Skjønner godt du er fornøyd..
    Ikke ofte jeg blir misunnelig,
    MEN det kjøkkenet der skulle jeg
    veldig gjerne hatt selv! ;) hihi..
    NYT det! Og ha en strålende helg!
    Klem fra meg! :)

    SvarSlett
  2. Wow...Det ble jo bare så lekkert!

    SvarSlett
  3. Åh, det ble skikkelig lekkert! :)

    SvarSlett
  4. For en forandring! Kooooos deg med ditt rålekre kjøkken! Riktig god helg!

    SvarSlett
  5. Å, det ble jo fantastisk!!
    For en enorm forvandling :)

    Skjønner godt at du er fornøyd, nå er det bare å kose seg i kjøkkenet gjennom helgen!

    Ønsker deg en strålende og hvit helg, og du - sleng deg gjerne med på give awyen min ;)

    Hilsen kristine

    SvarSlett
  6. Det ble rålekkert Tina:-))))

    SvarSlett
  7. Såååå flott og så mye lysere =)
    Kan skjønne du er fornøyd!

    -Ingeborg-

    SvarSlett
  8. LEKKERT!!
    For en jobb:)
    Men resultatet ble jo "over the top"!!
    Flinkiser ♥

    SvarSlett
  9. Wow!!!rålekkert! Ikke rart du er fornøyd! Lekkert lekkert lekkert! Tenker du nyter det. God helg :-)

    SvarSlett
  10. Du Høres fornøyd ut og det er bra.. Ble jo helt nydelig :)

    SvarSlett
  11. Wow! Wow! Wow! This kitchen! Bevor and after! Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lovely!!!!
    Greetings,
    Bianca (from germany)

    SvarSlett