tirsdag 23. april 2013

Kjøkkenvegg makover


 
 
Jeg har vert lei av tavleveggen på kjøkkenet en stund
og før fotografene skulle komme var jeg nødt til å få gjort om på den!
Det ble hvit vegg, hvite hyller og pynt i de fargene
som jeg liker best akkurat nå:
Hvitt, sort og brunt.
Jeg er strålende fornøyd!
I DETTE innlegget kan du se et bilde
av hvordan veggen så ut før.



 
 
De tre brune melkeflaskene var jeg så heldig å finne på loppis forrige helg!
De fine teak skålene til høyre fant jeg også der.
Sammen med tre blomsterpotter kostet det hele meg
den nette sum av 70 kr!
Loppis er herlig dere!
 
Nå skal jeg rydde og ordne med litt klesvask
før jeg tar joggeskoene på å legger ut på en liten skogstur
med en av firfotingene mine før kveldsvakt!
 
Nyt tirsdagen folkens!
 
Tina<3


1 kommentar:

  1. Det ble rent og pent - delikat !
    For noen loppis kupp - gøy å handle når det koster så lite og gleder så mye :-)
    Superfint!

    SvarSlett