fredag 17. mai 2013

Gratulerer med dagen Norge!

 
 
Bordet er dekket, finstasen er på,
sola skinner litt og vinden er langt ifra kald..
Barnetoget rørte meg til tårer som vanlig og
ekstra spesielt er det i år siden det er siste gang jeg ser
den eldtse hjertegutten min i et barnetog..
Ungdomsskolegutt snart nå.. 
 

 
 
Hjertebarna er på vei til tivoli med sin kjære onkel
og jeg gjør klart grillmat til gjestene inntar huset.
 

 
 
Alt er i rute og jeg føler meg heldig og glad.
Med andre ord, en herlig 17. mai så langt!
 

 
 
Ønsker dere alle en flott 17. mai feiring,
og krysser fingre for oppholdsvær og masse gode opplevelser
utover kvelden!
 
Tina<3


5 kommentarer:

  1. Så nydelig dekka bord:)nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. For et nydelig innlegg :)
    Håper resten av dagen ble like god!
    God pinsehelg, Tina!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Hi Tina, I'd love to speak to you about a possible feature for live from IKEA FAMILY magazine (ikeafamilylivemagazine.com) Please could you email me at localhomes@ikeafamilylive.com? Thanks! Helen

    SvarSlett
  4. Nydelig nettside du har. Jeg blir imponert. Jeg skriver en del om tapeter Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett
  5. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlett