mandag 28. november 2011

Brenne lys midt på dagen?


JA..selvfølgelig!
Jeg brenner ofte lys midt på dagen helt for meg selv!
Det gir meg en så godt stemning så hvor for ikke?
Det er vakkert med levende lys, og det vakre gjør meg glad :)
Så siden jeg liker og være glad og har tenkt til å prøve å være det så mye jeg kan resten av livet
så brenner jeg lys midt på dagen og nyter det! 



Vrihassel med en nydelig sinkstjerne girlander fra Madam Stoltz!
Høstkatalogen til Madam Stoltz finner du HER.
Ikke mange ting jeg ville sagt nei takk til der gitt <3


Betong + sink + kvist + levende lys + buddah hode = LOVE <3

Ha en fin mandag alle sammen,
det skal jeg !

Tina <3

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du stakk innom bloggen min, jeg har lagt meg som følger så finner jeg deg igjen;)

    SvarSlett
  2. Madam Stolz er ein favoritt her også! Vakkert hos deg. Eg elskar zink og kontrastar, så dette kunne fått kome heim til meg også :)

    Takk for fin kommentar!
    Tips til deg også, gav det akkurat til Lisette over her, legg følgjar-gadgeten din lenger oppe på bloggen din, så er det lettare å leggje seg til :) Dette rådet fekk eg sjølv for to år sidan, når eg byrja å blogge ;)

    Klem,
    E

    SvarSlett