søndag 27. november 2011

Adventstid


Ja nå starter nedtellingen endelig!
Jeg har vel egentlig vert i julestemning siden 1. november sån omtrent
men når det står "første søndag i advent" i almanakken
og man faktisk kan tenne det første lyset,
ja da er det liksom offentlig tillatt å la all julegleden
som man har lagret på i ca et helt år få slippe løs for fullt!




I sofakroken har jeg en enkel bokstav adventsstake
som står sammen med litt annen fin julete pynt.
Kaneltre lykten fra Oi Soi Oi og de hvite rådyrene fra House Doctor
gjør det til et fint og vinteraktig stileben synes jeg.*smiler*
Sinklykten er kjøpt på Living.





Jeg synes absolutt ikke at det holder med en adventsstake (julegal som jeg er)
så på kjøkkenet står denne herlige betongstaken og pynter opp!
Den ble kjøpt i Sverige i fjor, i en butikk jeg desverre ikke vet navnet på.
Kongler fra hagen vår og emalje tall fra Kremmerhuset setter prikken over i'en.
Den fine bambien som passer på staken er fra Living.




Vi har hatt besøk og vert på besøk og har fått vår deilige dose
av gløgg og pepperkaker,som hører med til første advent!
Nå mangler bare litt hvitt på bakken så er stemmningen HELT på plass for mitt vedkommende :)
Håper alle andre der ute også har hatt en fin første advent!

Tina <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar