onsdag 16. november 2011

Speil speil på veggen der..


Jeg har i mange år hatt et speil fra Ikea liggende som jeg ikke har greid å kvitte meg med,
selv om treverket var gulnet og det på en måte hadde gått litt ut på dato.
 Jeg liker så godt fasongen på det og har tenkt at "jeg sikkert får bruk for det en vakker dag"...
Den dagen ble vist i dag ! Jeg har pusset opp det lille badet i 2. etg.
og speilet passet perfekt over vasken der!



Pusset lett over det med sandpapir og sprayet det med sort blank lakk.
Så pusset jeg det litt igjen når det hadde tørket.
Synes det ble akkurat passe slitt og "uperfekt".


Sån så speilet ut før..
Gult og kjedelig..



Mye finere nå synes jeg!
Badet er ikke helt ferdig ennå og i kveld bærer det avsted til IKEA
for å kjøpe inn ny skittentøykurv, dorullholder og div. andre saker og ting!
Det er alltid gøy å gå på IKEA synes jeg og nå som julepynten har kommet
er det ekstra gøy!
Gleder meg!
Tina <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar