torsdag 17. november 2011

Badet er ferdig!

Turen til IKEA i går var som vanlig fin og inspirerende
men desverre var det noen ting de ikke hadde som jeg hadde planlagt å kjøpe..
Enkelte ting føres jo ikke på alle varehus heller,
så neste gang skal jeg huske å sjekke lagerbeholdning på ALT på lista !
Uannsett så fikk jeg med meg en god del derfra (som vanlig..*ler*)
"Antonius " skittentøykurv var en av tingene!
Åpningen mellom skapene i innredningen var som skapt for den.
 Jeg må si jeg føler meg tilfreds med badet nå !




Speilet har fått litt pynt, en skinndusk med nagler
som henger i en hampetråd som jeg har flettet.



En fin hvit buddah fra INDISKA lager litt spa følelse synes jeg.


To gamle "Rast" kommoder ,også fra IKEA , fikk seg et malingsstrøk og nye knotter.
Jeg monterte dem oppå hverandre og vips så hadde jeg et fint kommodetårn ! *smiler*


"Ljusnan" kurver og "Mogden" glasskrukke fra Ikea står oppå kommodetårnet.

Nå skal jeg male en dør og rydde to gutterom før nattevakt,
og i morgen får jeg besøk av noen herlige jenter !
Vi skal spise julemiddag og skravle MASSE!
Gleder meg veldig <3

Tina






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar