torsdag 12. januar 2012

Stua vår


Viser dere noen bilder av den ene kroken i stua vår i dag.
Ble sååå fornøyd etter at jeg fikk malt lister og karmer i sommer *smiler*
Jeg har byttet ut de sorte gardinstengene med skinner i taket
og jeg har ikke angret et eneste sekund!
(selv om jeg ikke får brukt noen av mine gamle gardiner)
Skinnene er i aluminium og fremstår egentlig ikke så tydelig i virkeligheten
som på dette bildet synes jeg...
Men jeg har lurt på om jeg skal lakke dem hvite for å få en bedre helhet.
Jeg har kjøpt skinnene på Jysk for en meget rimelig penge!




Jeg synes gardiner fra gulv til tak generelt er veldig fint
og det gir faktisk rommet en helt ny følelse!
Den lange hele linjen som gardinen skaper gjør at det virker høyere under taket!
Effektfullt og flott på en gang!



Smijernslysestaken fikk jeg av hjertemannen for mange år siden.
Den ble kjøpt på Løten Lys og er håndlaget.
Det fine buddah hodet fikk jeg til jul, også av hjertemannen min!
Det er fra Søstrene Grene.

God torsdag folkens,
snart helg igjen..!

Tina<3

1 kommentar:

  1. Lekkert,herlige farger ☺
    Ha en fin kveld,her titter jeg innom igjen☺
    -Beate-

    SvarSlett