fredag 6. april 2012

Kjærlighet


Kjærlighet er en viktig del av livet mitt.
Kjærlighet til selve livet ( ja jeg vet det er litt klisjé aktig..)
og kjærlighet til de vidundelige hundene mine..
Men også kjærlighet til interiør og andre vakre ting...
Kjærlighet er et stort ord som kan romme så uendelig mye rart..


Den viktigste kjærligheten i livet mitt er selvfølgelig kjærligheten til familien min.
Hva hadde man gjort uten de man elsker..?
Hvordan hadde livet vert uten dem... utenkelig tomt og trist..
Jeg føler meg som verdens heldigste person som har verdens fineste familie,
og det tenker jeg på hver eneste dag!
(selv om kjærligheten ikke føles sån kjempe sterkt akkurat
når man feks rydder vekk ett tonn med klær fra badegulvet
selv om man har sagt til eierene av klærne ca tusen ganger at de ikke skal ligge der...*ler*..)




Synes teksten på dette bildet er så utrolig fin..
Den forteller ganske tydelig hva jeg føler hvetfal *smiler*
Jeg laget bildet i bursdagsgave til hjertemannen når han fyllte år i november.
Ramme fra Ikea, og bokstavet kjøpt på Focus Iteriør her på Sørumsand.


God fredag folkens!

Tina<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar