lørdag 7. april 2012

velkommen inn!


Dette er det du ser først når du kommer inn døra vår akkurat nå.
Kjøpmannsidken min er jeg utrolig glad i så jeg synes i grunnen det er helt greit
å se rett på den hver gang jeg kommer hjem *smiler*
(mer om kjøpmannsdisken kan du lese *HER* )
Pynten forandrer seg litt støtt og stadig men noen ting får stå lenger enn andre..

 Disse søte skoene er hjertemannens aller første skopar <3
Det passer fint å pynte med sko i gangen synes jeg så de får nok bli en stund.
Trekassen har jeg og den minste hjertegutten min snekret sammen.


Jeg har flere "sko" til pynt i gangen jeg..
Et par gamle brune Viking langstøvler som tilhørte min farmor.
De støvlene har gått mange lange turer i skogen og plukket kilovis med bær..
Bær som ble syltet og saftet og servert til jublende barnebarn..
Åh som jeg savner deg "mor"..




Sån er det vel for oss alle...
At vi har noen i himmelen som vi tenker på og savner.
Godt å ha sånne fine ting å se på som bringer frem de gode minnene om dem da :)

Håper dere alle får en deilig påskeaften!

Tina<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar