mandag 3. september 2012

En flytende lilje

 
 
På vår lille regnfulle dagstur til Flensburg i Tyskland i sommer
fant hjertemannen en artig inteiørutikk som het Depot.
Buddha hodet i  DETTE innlegget kjøpte jeg der,
og denne flytende vannliljen måtte jeg jo også bare ha
og betongfatet som den flyter i like så
og og og... *ler*
 
 

 
 







 
Det står på uteplassen vår og minner oss på sommeren som er på hell,
og om ikke lenge blir det byttet ut med lyng og kongler og annen høstpynt..
Helt greit egentlig..
Høst er deilig!
 
I morgen skal jeg på koselig lunsjbesøk med gamle venninder.
Åååå som jeg gleder meg!
 
 
Ha en fin kveld alle sammen!
 
Tina <3
 

1 kommentar:

  1. Å, så nydelig! Dette er akkurat hva jeg også har lett etter til fuglebadet mitt i hagen!
    Du har vel ikke tilfeldigvis en adresse til nettside til den butikken der som man kan handle fra..?! ;-)

    Hilsen fra Hege c",)

    SvarSlett