lørdag 1. september 2012

Innlegg nr 100!!


 
To nye veldreide trelysestaker fra Kremmerhuset
har fått lov til å spille hovedrollen på spisestuebordet vårt i dag.



 
 
Med gevir, skinnfell, litt grønt og div andre lyskilder som statister
ble det et flott høstspill synes jeg *smiler*
 
Tenk 100 innlegg... Det er ganske mye det...
Og flere blir det i tiden som kommer!
For dette er noe jeg virkelig liker å holde på med,
og som jeg forhåpentligvis vil komme til å fortsette med
i lang lang tid fremover!
Alle dere som tar turen innom er med å gjøre bloggingen så herlig for meg!
Jeg setter kjempe stor pris på besøkene og kommentarene deres,
og jeg trives med tanken på at det jeg viser frem her fra mitt lille hjem,
kansje kan inspirere noen der ute!
 
 
Ønsker hver og en av dere en herlig lørdagskveld!
Vi skal akkurat til å fortære noen svære hjemmelagede calsoner,
og kose oss litt forran skjermen.
Det er vel ikke fritt for at det blir både sjokolade og chillinøtter
utover kvelden også *ler*
 
Håper dere også koser dere hva enn dere gjør.
 
Tina<3

4 kommentarer:

  1. Du er så flink!!! selvom det nesten er litt urettferdig, så er det veldig greit også. Jeg som ikke finnes kreativ, kan jo bare stjele fra deg i stedet for å tenke selv, haha.

    Kanskje man tilogmed er så heldig og kan få lov til å ansette deg/få hjelp av deg, når man får seg egen bolig??? Hihi

    Kjempemorsom og fin bordpynt!

    Ha en riktig fin helg og kveld. Hils dem andre.

    Stor Klem fra Ann Cecilie

    SvarSlett
  2. Liker bloggen din kjempe godt!
    Så takk for alle innleggene :)
    Nydelige bilder,
    du er jammen flink til å style!
    Nydelig søndag til deg :)

    SvarSlett
  3. Har samme lysestaker selv, elsker de:) Men tror jammen jeg må få meg et lite skinn også og ha sammen med, for dette var stilig! :) Klem

    SvarSlett
  4. Grattis med innlegg nr 100, jeg mangler ett for å ha det samme ;)
    Blidene var utrolig flotte, skikkelig høst, elsker høst!
    Håper du lager mist 100 til for her er det flott ;)

    Klem

    SvarSlett