lørdag 29. september 2012

Små endringer..

 
 
 
Jeg elsker når huset er ryddig og rent
og jeg bare kan gå rundt å kose meg med å  å flytte litt på ting og tang.
Utrolig hvor mye det kan gjøre og bytte plass på de tingene man har !
Ikke alltid de andre jeg deler hus med legger merke til endringene,
men JEG ser det .. og om det ikke gleder andre så gleder det hvertfal meg!
 
 
 



Noe nytt er det foresten på disse bildene også,
 når jeg tenker meg om.. *kremt*..
Et brunt t-lysglass og en brun glassflaske fra Madam Ztoltz.
Begge funnet i en kurv merket med 20 kr. på eventyrlige ZANZ!
Zanz er virkelig et skattekammer av en butikk
og det er komplett umulig for meg å ikke ta turen innom hver gang jeg er i Lillestrøm.
( Hvilket jeg er ganske ofte nå siden jeg jobber på fienste Kremmerhuset.)
Jeg blir så inspirert hver gang jeg er på Zanz
og kommer hjem med hodet fult av ønsker og ideer!
Deilig!
 
 


 


Hodeskalleputa har jeg kjøpt på Etsy og jeg er totalt forelsket i printet!
Jeg skal bestille flere slike puter i litt andre formater og farger
- det er hvertfal HELT sikkert!
 
 
 

 
 
Med det ønsker jeg mine kjære lesere en aldeles herlig lørdag!
 
Tina<3

4 kommentarer:

  1. Så stemningsfult og flott :) likte kjempe godt de brune glassene :)angrer så for at jeg ikke kjøpe noen når jeg hadde sjansen :)
    Tror aldri noen legger merke til mine flyttinger av ting heller ;)

    Ha en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. samme her! elsker når huset er rent og jeg kan bare gå rundt og dille med interiøret !
    her var det jo superfint! digger den hodeskallputen! God lørdag til deg !

    SvarSlett
  3. Nydelig blogg- følger deg videre :)
    En god lørdagskveld til deg!!

    SvarSlett
  4. digger puta! hvilke mål har den? :)

    SvarSlett