tirsdag 2. oktober 2012

Trappegangen


 
 
Jeg er fortsatt strålende fornøyd med oppussingen
av den grusomme gule furutrappa som vi gjorde for et års tid siden.
Det var en fryktelig støvete og slitsom affære men det var virkelig verdt det!
Trinnene er beiset med hvitkalket interiørbeis og oljet med hvitpigmentert olje.
De har holdt seg veldig bra og de er ikke vanskelig å holde rene heller!
Nå som det er gått ett år så er det nok tid for en ny runde med olje,
og etter min plan skal det gjøres til helga.
 


 
 
Et nytt bilde fra Kremmerhuset har fått plass på veggen
og furustammen står fortsatt godt der jeg satt den for et år siden.
Den venter fremdeles på en kraftig lyslenke med sort ledning stakkars..
Jeg har lovet den at det skal få det i løpet av høsten... *ler*
 
 

 
 
 
Orkideen på kjøpmannsdisken under trappa fikk jeg av fineste tantungen,
på bursdagen min den 26. juli, og den står utrolig nok like fint ennå!!
Tenk det - over to mnd gammel og blomstene er like stramme og fine ennå!
Det har jeg aldri opplevd før..Har du?
Det sies at blomster som står lenge er gitt med kjærlighet,
og jeg velger å tro på det jeg <3

God tirsdagskveld til dere alle!

Tina<3
 
 


1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    Veldig koselig i trappegangen din!
    Så gøy at orkideen din står like fint. Orkideer er, etter min erfaring, enkle å ha med å gjøre, krever lite stell og gir mye glede ;))
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en fortsatt glad uke ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett